Plutselig lyst

Plutselig lyst

tirsdag 25. november 2014

Tone Herfjord Larsen: Akvarell

.



Tone om Tone:
"Jeg inspireres av det som omgir meg, det som interesserer meg, reiser jeg har gjort, mellommenneskelig kommunikasjon og det jeg ikke får tid til.

Mine to store hovedinteresser utenom billedkunsten er musikk og bygg. Dette ser jeg at gjenspeiler seg i bildene mine. Musikk og hus og mennesker eller dyr som forholder seg til noe eller hverandre kan jeg se at er gjengangere.

Dessuten er jeg opptatt av å vise de lommene i tiden vi burde tatt, men som de fleste av oss er altfor lite flinke til. Pausene, opplevelsene, mellomrommene før og etter gjøremål som må til.

Jeg får ofte høre at jeg har en humoristisk strek, men det er det opp til andre å bedømme".

Flere av Tones arbeider kan du se på nettsiden Larsens streker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar